PWF-Portuguese Wrestling Federation
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

+2
Soul Edge
moonlight6
6 posters

Go down

did you understand

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Vote_lcap15%eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Vote_lcap77%eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Vote_rcap 77% 
[ 10 ]
eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Vote_lcap8%eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
 
Total Votes : 13
 
 
Poll closed

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  moonlight6 Sun Sep 07, 2008 4:22 am

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia eu tranning por favor posso mim começar um tiro no lol do título de devil.jr por favor…e obrigado fazendo meu amigo juntam o fedration e se este portugese você compreender im de Portugal e isso é porque wantes de i ser bad portugese da correia assim

moonlight6
Jobber
Jobber

Number of posts : 18
Age : 43
Location : md
Registration date : 2008-08-21

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  Soul Edge Sun Sep 07, 2008 4:51 am

meu amigo nao e apelando ao compretiatismo portugues k vais la!
Pra o titulo do devil jr. ja ta combinado eu e o German Wunderkind lutarmos por uma tiro a esse titulo.. por isso relaxa e ve os programas! Twisted Evil
Soul Edge
Soul Edge
Mid Carder
Mid Carder

Number of posts : 87
Age : 32
Location : Portugal, Viseu
Registration date : 2008-08-07

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  moonlight6 Sun Sep 07, 2008 4:58 am

faça assim esse meio que eu cant esteja na mostra seguinte para a correia do anthoer como a correia portugese me equipo por favor a quero mal im pesaroso se eu disrespect o de qualquer maneira em você sentir que eu though quando você quer algo você vai após ele

moonlight6
Jobber
Jobber

Number of posts : 18
Age : 43
Location : md
Registration date : 2008-08-21

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  SHARKye Sun Sep 07, 2008 1:14 pm

just try to post in english please because 80% of this fed don't understand portuguese Razz
SHARKye
SHARKye
Star
Star

Number of posts : 142
Age : 37
Location : Romania
Registration date : 2008-08-07

https://pwf-entertainment.forumotion.net

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  Convict Sun Sep 07, 2008 1:33 pm

They want the Title from Devil jr. when i understand it right, and they want to destroy The German Wunderkind.
Convict
Convict
Star
Star

Number of posts : 103
Age : 29
Location : Germany
Registration date : 2008-08-23

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  moonlight6 Sun Sep 07, 2008 3:33 pm

fechado acima lhe não saiba nosso lanuage convict primeiramente este um converstation entre mim e borda da alma da borda da alma ele é um aint coolguy de i sabe que era do homem do wassup de Portugal

moonlight6
Jobber
Jobber

Number of posts : 18
Age : 43
Location : md
Registration date : 2008-08-21

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  Soul Edge Sun Sep 07, 2008 5:29 pm

desde dakele escandolo dos combates ja nao tenho respeito nenhum por ti!
He wanted to have a title shot against the devil but i said me and the german wunderkind have a 1st contender match...
E ou falas ingles ou portugues! nao mistures!
Soul Edge
Soul Edge
Mid Carder
Mid Carder

Number of posts : 87
Age : 32
Location : Portugal, Viseu
Registration date : 2008-08-07

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  The Devil Sun Sep 07, 2008 7:12 pm

i got no idea what you said but i asked someone and they said you want my title
you want it earn it
i have defended this title week in and week out....your RPs are not close to mine and i have not even been trying my best...if you wanna see my best i need someone good to RP with
and me and the GM rey talked about it and i have plans for the 1st show back after the season break
but after the 1st show i will face you for my title moonlight
you dont deserve it but still
and then i dont know what your saying soul edge but if you want ill take you on 2
im a fighting champion....and if your not down with that then you you know where the door is
1 more thing
im not the GM but im a VGM and control things around here to...so IF i beat you moonlight then i beat you soul edge(if i face you) then you wont be getting another title shot for any time soon that i can promise you


Last edited by The Devil on Sun Sep 07, 2008 7:20 pm; edited 1 time in total

The Devil
Opener
Opener

Number of posts : 46
Age : 34
Location : England, London
Registration date : 2008-08-07

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  The Devil Sun Sep 07, 2008 7:17 pm

also another thing
your not allowed to talk in other languages in the forum apart from english
so if you talk in another language again then your going to be banned from forum
dont believe me??? try it and we will see

The Devil
Opener
Opener

Number of posts : 46
Age : 34
Location : England, London
Registration date : 2008-08-07

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  mysterio Sun Sep 07, 2008 7:20 pm

this is not a place where you can speak what ever language you want...so if you want to be here you follow the rules otherways... goodbye
mysterio
mysterio
General Manager
General Manager

Number of posts : 49
Age : 31
Registration date : 2008-08-06

https://pwf-entertainment.forumotion.net

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  Soul Edge Mon Sep 08, 2008 2:08 am

I planed with The German Wunderkind to have a 1st contender match for the destruction title in the next show...
Then in the 2nd show of the next season the winner of that match would face...
Did i make myself clear?
Soul Edge
Soul Edge
Mid Carder
Mid Carder

Number of posts : 87
Age : 32
Location : Portugal, Viseu
Registration date : 2008-08-07

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  The Devil Mon Sep 08, 2008 6:41 pm

if it makes you happy then yes you can face me in the 3rd show not 2nd
as 2nd i am facing moonlight so i can shut him up

The Devil
Opener
Opener

Number of posts : 46
Age : 34
Location : England, London
Registration date : 2008-08-07

Back to top Go down

eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese Empty Re: eu peço que eu sou o contendor seguinte para o rey da correia straigth portugese

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum